Skip to the content

Organisatie

De basis van de Mediahuis Limburg-organisatie wordt gevormd door de bedrijfsonderdelen Redactie, Sales en Lezersmarkt. Deze drie worden ondersteund door de afdeling Media Services en de stafdiensten Financiële Administratie, Controlling, Human Resources en Facilitaire Zaken. De onderneming wordt geleid door een tweehoofdige directie.

Het succes van Mediahuis Limburg is gebaseerd op getalenteerde mensen die volop kansen krijgen om zich te ontplooien. Continue training en opleiding neemt alle medewerkers mee op het pad van de digitale transformatie. Mediahuis Limburg werkt als netwerk-organisatie om flexibel in te spelen op de snelle veranderingen in het medialandschap.

Werken bij de Mediahuis Limburg-organisatie betekent dan ook vooral samenwerken. Met de directe collega’s op de afdelingen, maar vooral ook met collega’s van andere bedrijfsonderdelen in allerlei multidisciplinaire projectteams en met collega’s van de andere mediabedrijven binnen de groep. Mediahuis-medewerkers delen hun passie voor hun onafhankelijke en betrouwbare nieuwsmerken die elke dag van betekenis willen zijn voor hun gebruikers, lezers, adverteerders en businesspartners.